|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Sartsa

|
Lähetetty: 22:18 24.04.2008 Viestin aihe: Bileet |
|
|
Kuulin varmasta tietolähteestä huhuja että vappuaattona eli ensi viikon keskiviikkona olisi kerholla jonkinlaiset bibbalot. Ohjelmassa hauskanpitoa ja ja ja ja . |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
härvelihullu

|
Lähetetty: 19:10 25.04.2008 Viestin aihe: WAPPUBILLEET |
|
|
JUU niin minäkiin, Sartsa paistaa kuulemma kinkun ja pukukoodina WAPPU eeku Sartsa näyttää kankun ja pukukoodi on WAPPUeeku..... olokoon miten vain, mutta paras wappuasu palkitaan asianmukaisin tuottein. Kyl alako jänskättään Sartsan asu !!!!!
Nyt on sitten ainutkertainen mahdollisuus juhlistaa tämänvuoden vappua kerholla sillä tämä tilaisuus ei toistu enää
hopi hopi kaappeja perkkaamaan ja asuja etsimään
ps mitähän se Sartsa leipookaan meille ...... .................. _________________ paree pari mopoo tallissa ku kymmenen hakusessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sartsa

|
Lähetetty: 08:21 26.04.2008 Viestin aihe: |
|
|
Minulla on aivan loistava puku. Siinä ei raotella vakoja eikä niiden ympärystä. On niin mahtava puku että te ette huomaa edes että olen paikalla 8) .Lainasin David McCallumilta, jota se käytti 80-luvun alussa... Ja se leipominen...taitaa olla parasta että pysytellään näissä juomisissa niin ei tuu vatsanväänteitä..  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
härvelihullu

|
Lähetetty: 16:29 30.04.2008 Viestin aihe: |
|
|
Kohta se alkaa se WAPUN vastaanotto, kuka p......le vei mun polvisuojat
NOO HÄTÄ, panenpa sortsit niin ee likkaannu polovet
HOPI HOPI SIELTÄ KERHOLLE ja HET !
HYVÄÄ WAPPUA VAAN KAIKILLE, NOSTELLAANHAN TOISIAMMA PYSTYYN JOS SATTUNUT VISKAAMAAN !
Härvelihullu _________________ paree pari mopoo tallissa ku kymmenen hakusessa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
 |
Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
|
| Sivu 1 Yht. 1 |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|